Yana sahabat kami (sayang kau)
Friday, July 20, 2012 ❖ 6:23 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum , semua sehad ? kalau sehad Alhadulillah .. dah lama tak post kat entry ni :D hari ni Eyka nak cerita pasal sorang sahabat Eyka nama die NURLIYANA BINTI AWANG .. walaupun kitorg baru kenal dalam 6 bulan 20 hari kitaorg ni dah mcm sahabat dari kecik sampai besa tak putus2 .. tapi itu semua sementara saja : D kita org terpaksa berpisah sebab yana kene pindah sekolah ; ' ) .. kenapa mesti kau pindah yana .. ? and kenapa aku sedih Yana pindah ? sebab Yana salah sorang sahabat aku .. die lah pendengar setia aku dari story happy ke sedih . ke masalah aku semua die dengar lagi2 cerita aku dengan sorang budak nih .. die paham ape semua yg aku cerita , she knows my feeling .. Yana ni dah lah berani .. die jugak atlet lompat tgi and jauh ..kita org tak pernah bergaduh ... lepas ni bila kau dah pindah sape lagi nak dengar story aku nih ? kau jer yg memahaminya termasuk kawan kita Farah ! tapi bila tak de kau tak best ? mula2 syafa tgalkan kita org .. pastu kau .. lepas ni UMAIRAH lepas tu MARIAM kalau jadi pindah.. lepas tu sape lagi nak tgal kan kita org ? say ! .. mmg kau pindah area kota tgi jugak .. tapi jauh kan dari tempat kita org .. lepas ni kalau ada rezeki Insya-Allah kita jumpa lagi kayy . Aku dgn yang lain2 doakan kau kat sini semoga kau berjaya dunia akhirat : D and dengarlah cakap aku JANGAN TUKAR ALIRAN KELAS ! aku tak nak kau tukar aliran . aku tahu kau boleh bawak kelas sains . kau pandai math ! kau pandai Add math !! kau jgn risau trust yourself . and . we're all happy here hope you happy there 
and selamat berpuasa . walaupun tak dapat berpuasa dgn kau tahun ni . takpelah setiap yg berlaku mesti ada hikmahNya .. ! semua ni untuk kebaikan kau dan kita org jugak yana ! .. .. raya dtg rumah :d kayy buy2 assalamualaikum semua . terima kasih kerana sudi membaca

 moment2 yang tak kan dilupakan dengan kau yana : D . don't forget all of us kay : D







Older Post | Newer Post

Welcome Note From Me <3

Annyeonghaseyo Earth-lings! Welcome To My Simple Blog! My name is eyka. Gone 17. SPM victim . Taken by Aiman :P
important date <3
28|11|1996 . 7|12|1995 . 7|8|1996 . 17|4|2013

Facebook
Twitter






Let's Talking here!

sorry beb takde shoutbox lah hehe :P , nak chit chat jum PM



Eyka Yusof
Farah Aaina
Hasnida
Fafa Zatty
Aiman


Template Designer: Eyka
Editor: Eyka Yusof
Other: