Wednesday, December 14, 2011 ❖ 7:45 AM | 0 Comment [s]

salam hey kawan : ( nite and korunk eyka nak cerita sikit nih tadikan
kawan eyka yang sorang nih .. die puji eika mcm2 .. die pernah kawan dgn
eyka dulu .. tapi sekarang die datang balik dekat eyka.. walaupun dea
pernah hurt my heart eyka tetap tak kesah .. eyka tanye dea ! kenapa
nak balik dekat eika mcm2 dea merepek cakap chantek lahh , pastu
yang tak bolehh blar dea kate eyka seksi ?? tolonglah ! and dea kate eyka
ni kepale gile same dgn dea . itu boleh terima tapi yg seksi tak boleh
terima.. dea tanye yg eyka sayang dea tak .. sape tak sayang pakwe beb
walaupun ex. kite tetap pernah sayang dea kan.. and eka tak jawab tadi
bukan eyka maksudkan tak sayang .. semua org segan bila ex die tanye
mcm tuu depan orang laen .. tapi eyka cume risau yg dea maen2 saje ..
sebab tuu eyka tak nak jawab kalau eyka jawab .. dea kutuk2 eyka , mcm
mane ? mane tahu dea saje2 jer ? and dea kate dea sanggup buad ape
jer .. eyka risau dgn semua tuu , sebab eyka pernah kawan dgn dea
and eyka takut dea hurting eyka lagi sekali .. eyka tak nak jadi mcm dulu ,
kawan jadi lawan .. kalau nak feeling kat sini boleh kan ? eyka nak cakap
I Love U jer untuk dea yes aku sayang kau lagi lantak kau lah nak
cakap ape .. and kau yg suruh aku jujur . aku percaye kau cakap syg aku
lagi .. tapi betul ke ? kau kene jujur dgn aku dulu ! same ade kau main2
atau tak . aku tak de niat nak luka kan hati kau tadi .. aku tak dengar kau
cakap apa jer ? so, aku mintaa maaf .. and give me one chance again
i need u because your attitude is same like me and i don't want lost
you again .. tolong fikir baik2 aku tak nak kau maen2 lagi dah lepas ni
please understand me : ) okeyy asslamualaikum sayang semua : )





Older Post | Newer Post

Welcome Note From Me <3

Annyeonghaseyo Earth-lings! Welcome To My Simple Blog! My name is eyka. Gone 17. SPM victim . Taken by Aiman :P
important date <3
28|11|1996 . 7|12|1995 . 7|8|1996 . 17|4|2013

Facebook
Twitter






Let's Talking here!

sorry beb takde shoutbox lah hehe :P , nak chit chat jum PM



Eyka Yusof
Farah Aaina
Hasnida
Fafa Zatty
Aiman


Template Designer: Eyka
Editor: Eyka Yusof
Other: